2016年7月27日 星期三

不是病貓

嗲精 Rouquin 沒脾氣, 不大喜歡和其他喵星人交往, 不理江湖事, 在外面也只會躲在一旁, 平時最愛把我的大腿當枕頭。





昨天我居然看到 Rouquin 主動出擊, 擊退對手。對手正是他。




是這樣的... 當時 Rouquin 正要出門, 剛巧 Mr. Looping 偷走入來, 兩位喵星人碰個正。 Rouquin 採取主動, 伸爪之餘, 更呼~呼~ 

之前 Mr. Looping 在花園襲擊過 Rouquin, 咬得他大叫。Rouquin 都只是走回來, 沒有還擊。 這次終於大發神威。難道他要維護領土主權, 一點都不可以退讓? (ᗒᗜᗕ)՛̵̖  

22 則留言:

  1. Rouquin真係大Mr. Looping幾個碼

    回覆刪除
  2. Rouquin話︰終於報到一咬之仇

    回覆刪除
  3. 咁Mr. Looping都唔敗走,仲有心情怒啤妳嘅,好大嘅膽子呢!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日一開門, 佢就老遠走旖黎, 仲係咁叫, 佢係咪攪錯屋企呢

      刪除
    2. 或者我呢度有度氣埸 XD

      刪除
  4. 睇準時機出擊, 君喵報仇

    回覆刪除
  5. Rouquin 只是有忍譲美德,但容忍有限度

    回覆刪除