2016年7月24日 星期日

粟米火腿螺絲粉沙律

天氣熱, 我只想安坐梳化吹風扇, 什麼都不用做。 不過肚子還是會餓, 晚餐便來個簡便快捷的吧。
 

想吃得健康一點, 我放了低脂蛋黃醬。 跟平常慣用的 Maille 相比, Heinz 的低脂蛋黃醬比較稀薄, 味道也較淡。



  

28 則留言:

  1. 哩個經典沙律..好味😋😋

    回覆刪除
  2. 中心明菜,可惜佢不懂自愛..

    回覆刪除
  3. 自殺未遂, 東山又難以再起, 反而後面既安全地帶依家仲有來港演出.

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天食呢d清爽一碟過最好.

      刪除
    2. 佢而家仲有無唱呢? 其實我唔係幾熟佢架, 只記得有人改過佢D歌做廣東歌, 仲有我有位表哥好迷佢

      刪除
  4. 我冇幾耐之前整pasta salad, 落西蘭花+罐頭粟米粒+青瓜撈黑醋,唔係咁好食,可能要撈蛋黃醬先會好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得黑醋撈沙律菜至好食, 不過黑醋只有我一個人幫親架咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 同期嘅 Seiko (唔係精工錶) 呢?

      刪除
    2. 記得!
      https://www.youtube.com/watch?v=YqpecS4dVss

      刪除
  6. 一睇個MV就諗起以前屋企間房比家姐貼滿近藤真彦、中森明菜海報嘅日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你家姐迷呢對前度情侶
      我一直唔明點解阿 Matchy-san 會紅喎 @@

      刪除
  7. 眼淚不是裝飾品....
    好聽的歌...
    我手機裡有井上陽水自己唱的版本...

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家聽都覺得好聽
      唔知佢地而家仲有無唱呢

      刪除
    2. 中森明菜在2014年仍有出碟,
      "歌姬 AKINA NAKAMORI All time best cover"

      刪除
  8. 回覆
    1. 我又唔會煮到一身汗, 食又唔會一頭汗呢

      刪除