2016年7月26日 星期二

〔麵包〕甜餐包の變身

天氣比之前稍涼, 焗爐又可以再度登場。 我前幾天已經很想吃甜餐包, 不過我不想卻出一身大汗, 因而作罷。 

無聊人無事找事做, 給甜餐包換換造型, 又灑上芝麻, 好好替它裝扮一下。





我今天看午間新聞時才知道教堂挾持人質事件。 難道我們真的要聽首相先生的話, 要習慣跟恐怖主義共處? 唉。

20 則留言:

  1. 跟英國一樣,心理上與敵同眠。日日都有話有恐襲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家就有進撃的巨人, 呢度就要與敵同行, 唉

      刪除
  2. 甜餐包如果夾塊厚切牛油再加杯熱奶茶就正啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意搽牛油架, 可惜我無絲襪奶茶 T-T

      刪除
  3. 我見哩啲包,即時諗起羅宋湯,好味😋😋
    傳統我至like😀😀
    哩班敗類完全唔會喺禽獸不如😬😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都寧願去傳統港式麵包鋪買麵包, 食慣左嘛
      今次過哂底線呀, 好過份

      刪除
  4. 下午茶時間睇到,好鬼想食添..

    回覆刪除
  5. 熱辣辣真係唔想開焗爐,雖然啲麵糰發得好快。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過一次, 真係搵自己笨, 呢幾日涼番, 可以整啦

      刪除
  6. 政府係咪一句與敵同活,就可以咩都唔做?所以英國脫歐後,香港某些評論人話法國可能跟隨,最少解決難民問題!昨晚睇新聞,訪問一位居於德國的廣州移民,佢話唔上鏡,怕被尋仇!哇,又怕恐襲又怕尋仇,呢啲日子㸃生活?

    回覆刪除
    回覆
    1. Valls 一講完呢句, 都被人狂插, 最近接二連三被襲, 傳媒又攞出黎講
      已經講左唔會公投啦, 雖然 Marine Le Pen 提過
      今次真係過哂底線

      刪除
  7. 呢個似花,下次整玫瑰花型,俾d浪漫某人XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 玫瑰花, 要花多D功夫呢, 叫佢等下啦 XD

      刪除
  8. 我都想食甜包。啲人真可怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜餐包係賣飛佛
      今次真係過哂底線

      刪除