2016年7月20日 星期三

黑芝麻饅頭

饅頭癮又發作, 趁著早上沒那麼熱, 便動手做。

一早起來就搓麵團, 我應該是熱傻了。≧◡≦ 
攪攪新意思, 放了黑芝麻在麵團, 可惜分佈得不算平均。



有人的食後評語: 如果有奶黃餡就更好。 x*#@&&*x# 他是不是欠揍呢?


21 則留言:

  1. 到時整左奶黃餡......又提議豆沙等等^^哈

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 奶黃包要用多D時間, 我好懶, 唔想整

      刪除
  3. 呢D情況,我媽通常會拋下一句“下次俾個官你做!”XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽就唔會, 你話想食, 佢就一個星期整無數次, 等你知驚

      刪除
  4. 下次整奶黃包塞住佢把口.

    回覆刪除
  5. 你整返一個用Mayo既整蠱佢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講返上篇你泊車後似焗爐, 下次開車前打開兩邊門, 大力開關(唔使拍實)10下左右,就可以即時將焗爐車廂降溫.

      刪除
  6. 畀碟煉奶佢點下算啦XXD
    你個天氣報告顯示Paris同HK同溫度一樣熱呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企無煉奶架 ^^
      講開天氣, 有時好奇怪, 老家落雨時, 我呢度都會架

      刪除
  7. 基爾講得啱,我都覺得點煉奶唔錯喎

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 呢個佢食得架, 我地食時, 當然佢又常伴左右啦

      刪除
  9. 饅頭點煉奶一流 , 但如果有饀就更加正了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企無煉奶架
      有餡要做多重功夫, 我最近好懶

      刪除