2013年9月13日 星期五

我和領事館有個約會

今天黑色星期五, 我和法蘭西領事館有個約會。

約會在早上, 可是我遲了起床, 只好匆匆忙忙到金鐘。 到了金鐘廊, 竟見到我的剋星: 小強。  突然護衛大叔走過來, 一招天殘腳, 小強就此一命嗚呼。 

這宗命案沒影響我的食慾。 肚子餓, 人又懶得動, 就在海富中心的 can.teen 填肚子。  沙爹牛肉丁麵, 再加熱奶茶, 盛惠三十大元。  不知有多少是用來繳租金。


這次跟領事館的約會蠻順利, 不消十五分鐘就完成。 申請這個長期居留的簽證, 只要上網, 再集齊所需文件,  之後交給當值的職員便可。 那位大姐一見我, 就跟我說: 「你也知道要交些什麼文件吧。」 老實不客氣, 開門見山, 真是要給一千個 like。  ^o^ 不過如果你也要申請這個簽證, 記得也帶上你的機票副本。 雖然機票副本不在清單上, 我還是把它放進文件夾裡, 以防萬一, 結果真的要我給她呢。 接著職員把這個表格給我, 待我到了法國後, 交給 OFII。



下一站就是稅務局。 在離港前, 必須要付清稅款。 到了大樓, 就說明來意, 接著填報稅表, 再會見稅務主任。 雖然她知道我要拿到 Letter of Release, 公司才會把最後的薪資給我, 不過也要花一個星期, 才知道我要付多少稅呢。 荷包在出血中..... (>.<)  






15 則留言:

  1. 未必出血架. 因為你有預繳,可能有refund添.

    回覆刪除
  2. 都好順利呀。幾時出發?

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月中呀, 而家至弊我寄哂D冬天衫, 一去到, 仲要先去99度, 要某人幫我打包定D衫, 又唔知佢會揀D乜野配搭 ==

      刪除
    2. 我當初搬來英國時, 又係寄幾箱衫, 後來覺得自己笨, 呢邊容易買又唔貴。

      刪除
    3. 仲有兩箱係書, CD, DVD, 我都好多身外物丫 @^@

      刪除
  3. it was 12 degrees this morning!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 多謝呀, 希望我都能融入當地生活

      刪除
  5. 啊...又一個離鄉別井!去到新地方(法國),努力呀!btw,領事館啲人好惡嘅.;-/

    回覆刪除
    回覆
    1. 領事館大姐今次都還好啦, 可能無期望, 就唔會失望啦

      刪除
  6. 原來你要搬去法國,法國邊度呀?。。。
    希望你一切順利啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國北部丫, 去個邊做村姑呢

      刪除
    2. 其實在法國住都幾好呀,食物好,環境好。。。你會搵嘢做嗎?

      刪除