2013年9月7日 星期六

月餅, 又來了

家中又來了兩盒月餅, 還要不是什麼迷你月餅, 會不會要待到十月才可把它吃完?



說起月餅, 阿毛曾寄過兩個傳統月餅給J先生, 好讓他一嘗廣式月餅的滋味。

某天, J先生跟阿毛說, 收到了月餅。

J先生: 我收到你寄過來的月餅。
阿毛: 吃過了嗎?
J先生: 吃過了。
阿毛: 味道好嗎?
J先生: 味道好, 不過吃時有點奇怪。>.<
阿毛: 什麼東西奇怪?
J先生: 那個餅是甜的吧, 不過吃下來, 中間卻有些有點硬的東西, 而且還是鹹的呢。

阿毛之後格格大笑 :-D。 平常我們都會把傳統月餅切成數塊, 再慢慢品嚐, 然而有人一下子就放入口中, 一口一口就吃起來, 才不會發現那個蛋黃的存在。 


12 則留言:

  1. my husband does not like mooncake at all. I don't eat it either :)

    回覆刪除
    回覆
    1. my hubby does not like the lotus seed paste actually

      刪除
  2. 回覆
    1. 家中某人已經叫左接受到啦, 不過雞腳始終係佢死穴 :-D

      刪除
  3. 我d 鬼鬼friends都唔多like食月餅

    回覆刪除
  4. 今年我都有學人整月餅, 點知家中有貓, 送月餅跟貓毛

    回覆刪除
  5. 我曾經給老爺奶奶迷你月餅, 他們不會切開以為一人一個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 迷你月餅都明白啦, 我寄既係傳統大月餅, 成個一口氣食哂, 佢都好有食力丫 =)

      刪除
  6. J先生食月餅?勁呀!德先生no呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都接受到月餅, 最唔接受既一定係雞腳, 連放入口既勇氣都無

      刪除