2013年9月28日 星期六

衝上雲霄效應

某月某日, 又逛 HMV, 見到了這張CD。




我常以為三色台, 只會用 Adele 的歌做配樂, 原來他們也懂其他歌啦。 =D  不過我這個吝嗇鬼, 絕不會花一百大元來買啦。

試聽過了, 這首 Eternally Yours 是我覺得蠻不錯呢。



18 則留言:

  1. 好似衝上雲霄效應都幾大,好可惜第二輯一集都冇睇過,好似呢輯好多成人情節。。。。都係第一輯來得“純真”?!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢播到中段時, 我就無睇啦, 身邊D人都話第一輯好睇D

      刪除
    2. 我都係睇到中段冇睇...第一隻好睇好多

      刪除
    3. 太多支線啦, 不過個D唔好睇呢

      刪除
    4. 又好似太重口味。。。。

      刪除
  2. 衝上雲霄2套我都有睇不過都係like 第一輯多d, 第2輯我最鐘意都係睇mr.king

    回覆刪除
  3. d人睇衝二唔係睇劇情架,係睇衫睇喼睇手繩架

    回覆刪除
  4. 法拉小姐太做作, 看了4集。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經好過徐花旦啦, 睇見佢著四寸高踭鞋, 嘟咀加假眼睫毛追賊, 先至真係頂唔住丫

      刪除
    2. 徐小姐把聲又係好作狀。。。真係OMG

      刪除