2013年9月4日 星期三

第一口月餅


走進公司的茶水間, 竟給我發現了匯豐銀行送過來的月餅。


 

 
 
原來公司不只我一個貪吃的啦, 打開盒子一看, 已經吃了四份之一啦。 ^o^

 





月餅配黑咖啡 ^^


這是我今年的第一口月餅, 聽同事說, 這是匯豐特意訂製的健康月餅, 難怪那個蛋黃真的是「乾過我荷包」。再一次證明, 健康與美味不可共存。

8 則留言:

  1. so, it did not taste good. Maybe this is your last time to spend Mid Autumn Festival in Hong Kong?

    回覆刪除
    回覆
    1. You're right. Time is running out.... but I haven't yet wrapped up all my stuff. @^@

      刪除
  2. 我都想食月餅, 但太貴買唔落手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣月餅真係好好賺, 而家乜野食肆都好似出月餅

      刪除
    2. 月餅材料吾貴, 包裝貴

      刪除
    3. 同埋賣名氣, 好似嘉麟樓, 大師姐, 真係唔平

      刪除