2013年9月3日 星期二

從 Yahoo! Blog 到 Blogspot


從昨天開始, 就可把Yahoo! Blog 的資料備份。 我第一時間就申請, 接著我的部落格就進入了冬眠狀態啦。_

我的貼文大概有100篇啦, 昨天中午發出的請求, 今天中午就收到了電郵, 告訴我備份已經完成, 可以把它下載了。  下載下來的文件是 zip 的檔案, 再把它打開時, 發現有兩個文件夾, 分別是每篇貼文(附有當時貼上的圖片) 照片檔案。
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
我這個電腦白痴嘗試把之前的貼文匯入我現在的 blogspot, 完全不行了。 是不是要些什麼軟件才可以把這些東西變換成 blogspot 接受的格式呢?  我可不想每篇都 copy & paste 呢。_

9 則留言:

  1. 唔知有冇高人可以指點一下我哋呢??

    回覆刪除
  2. 我search過, 有人建議 download 個軟件 convert, 不過唔知好唔好試

    回覆刪除
  3. 我係YAHOO BACKUP都有問題....可能要copy & paste...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你不如試下用豆丁主義個方法啦

      http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

      刪除
    2. 我可能唔會 copy & paste 番哂所有以前既野啦

      刪除
  4. 匯入就連私密都通通見光, 有好有不好, 我是有點後悔做了。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. *o* 點解呢? 好彩有你話我知 (無言感激), 咁我要諗下先啦

      刪除