2013年9月27日 星期五

法蘭西簽證到手啦 ~~

昨天終於拿到了我的法蘭西簽證。 到領事館領取簽證都要在下午的四時半到五時。 抵達領事館時, 還有幾分鐘才到四點半, 不過已經有十多人在等候。 由於還沒開始辦公, 小房間的燈沒有亮著。  到了四點半, 領事館大姐就登場啦。  領取簽證不是以先到先得, 而是待大姐點名, 就可以跑上前, 遞上回條, 便領回自己的護照。  大姐當時心情甚好, 不曉得是不是中了六合彩金多寶呢 XD, 還提醒我不要忘記把要交給OFII的表格帶過去。 在大姐唱名的時候, 我留意到來拿簽證的都是強國同胞。 




下一個任務, 就是去民政署宣誓啦, 只為了取回已經虧損不少的強積金,  

25 則留言:

  1. 恭喜妳丫!出年來探妳,嘻嘻

    回覆刪除
  2. 太好了,最麻煩的都搞好!
    我的MPF還在香港。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都唔想郁個MPF, 我都揀最無風險架啦, 不過個個月都見佢蝕錢, 之後仲要俾 admin charge, 所以都係擺係自己身邊好D

      刪除
    2. 係呀,我都係咁諗,所以兩年前去宣誓,點知白癡仔我份表填錯日期,到依家都沒有機會再去宣誓了。。。。

      刪除
    3. 下次你有機會返香港至做啦, 你有無睇下你個MPF有無蝕丫?

      刪除
    4. 蝕左好多啦,不過我都唔係做左好耐嘢,所以都唔係好多錢,只係蝕錢加通脹,都係早拿早着

      刪除
    5. 留係到都係用黎俾 admin fee

      刪除
  3. 恭喜!!! 去法國玩既話可以來探妳

    回覆刪除
  4. 好囉! 你可以計劃起程喇. 我無帶MPF走呀.

    回覆刪除
  5. 以我所知,MPF要成為permanent resident先有得攞番架

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我試下啦, 唔得都 no harm 嘛

      刪除
    2. 我有問過在保險公司做的朋友,只要你有宣誓,他們都不會留難你,只是將來有機會再供MPF時,你再不可以在退休前拿。

      刪除
    3. 多謝你丫, Luca 媽, 我寧願多個近身錢, 好過俾D人蠶食我份棺材本丫 =D

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 簽一年?明年要返香港續?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年續一次, 好似話第四年可以申請入籍, 不過有人話要考法文試, 唔知係唔係呢

      刪除
    2. 應該有法蘭西BLOG友仔答到你。。HEHE

      刪除