2014年10月8日 星期三

充電站

還記得我家少爺好友 Rouquin 嗎?   話說這幾天時晴時雨, 眼見他給雨水弄得一身濕透, 就讓他進來休息。 接著我家對他就有著無窮的吸引力, 初時只是進進出出, 現在便完全熟不拘禮。 一走進來, 他就進佔我家沙發, 還要睡得發出打鼾聲。

他知不知道上次他失蹤數天時, 他的主人來我家找他。 要是他走上少爺舊路, 長留我家, 我們一定是頭號嫌疑犯?  鄰居會不會以為我們特意搶他家的貓呢?

近看 Rouquin 瞇眼的樣子, 我找到了招財貓的影子。






27 則留言:

  1. 你去鄰居度報定案先,等佢地知地帶返佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過同呢位鄰居講野有難度架, 佢上次見到我地扮睇唔到呢

      刪除
  2. 佢隻鼻咁大嘅,定係角度問題?

    回覆刪除
  3. 咁都得?使唔使同鄰居講聲呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 同呢位鄰居講野有難度架, 佢上次見到我地扮睇唔到呢

      刪除
  4. 依個時勢,我來睇下貓相都有充電的感覺.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 仲有無一隻貓怕狗哥架, 佢完全擺平唔到D貓

      刪除
  6. 同鄰居講聲佢成日o黎打躉

    回覆刪除
    回覆
    1. 同呢位鄰居講野有難度架, 佢上次見到我地扮睇唔到呢

      刪除
  7. 佢主人咁叻知道佢係妳度嘅
    外國真係好,貓貓放養都唔驚,如果係香港實俾人虐待

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家都知少爺離家出走, 去左我屋企嘛, 佢以為另一隻貓都黎埋囉

      刪除
  8. 真系好羨慕外國d放養貓,處處受歡迎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都會放D貓糧係窗邊, 等貓貓唔怕餓親

      刪除
  9. 點解佢有屋企唔返要去你度呀?係咪貓都有青春期反叛咁呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知點解, 其實少爺原本都係呢位鄰居架, 佢D貓貓成日都離家出走

      刪除
  10. 證明你家都幾好食好住喎^^

    回覆刪除
  11. 你比到一個五星級的家佢嘛 :)

    回覆刪除
  12. 又是專員拍的嗎?rouquin個樣真係好招財貓呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次D相係我影架
      佢個合埋眼個樣真係幾似架

      刪除