2014年10月14日 星期二

閱讀計劃

根據過往經驗, J媽媽家的寬頻是神經刀, 即使可以上網, 它的速度不斷挑戰情緒智商。 因而我早有準備, 帶了本小說來慢慢看。

恕我膚淺, 我之前不認識 Mary Higgins Clark , 當然也沒看過她的小說, 不過她的小說看來頗受法人歡迎, 我在 brocante 都找到她的小說。 這本也是我從 brocante 買回來的二手書。 然而我看這小說如龜速, 字典不離身。 J先生鼓勵說, 只要多看書, 之後就不用常查字典啦, 我也是如是想。


 

14 則留言:

  1. Mary Higgins Clar我都唔識,王子就識,佢鐘意呢類小說

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都幾多人睇佢, 以女性讀者為主

      刪除
  2. 讀書時只睇過Where are the Children這本作品。

    回覆刪除
  3. 多看書, 之後就不用常查字典<< 我英文真係咁練番黎架.

    回覆刪除
  4. 除左唔使成日查字典, 仲可以擁有黃金屋同顏如玉^^

    回覆刪除
  5. 我都唔識,未睇過佢嘅大作 :) 一路睇一路查字典,真係要好用心, 加油!!!

    回覆刪除
  6. 歐洲人勁愛看書. 我家放滿不同種類書藉. 佢地鐘意同一時間看2-3本書, 我看完一本才開始另一本.

    回覆刪除