2014年10月3日 星期五

[麵包] Petits Pains au Chocolat

事情暫時告一段落, 然而最令我不大開心的就是, 朋友間明顯地分成兩派: 支持建制及支持學生。 由甚麼時候開始, 老家就給撕裂? 難道這是一直強調包容和諧的政府樂於見到嗎?

說回正題, 這 Petits Pains au Chocolat 巧克力包是前陣子做的, 主要是在  Petits Pains 基本麵團填入巧克力。 我這懶人沒用巧克力醬, 直接把黑巧克力顆粒放進去, 巧克力的味道強得很。



專員揶揄我是騙子, 因為這牛角造型的麵包應該是用酥皮來做。  他是不是真的想我給他 x#@##** 呢? 

最後就是專員的小建議: 如要翻熱麵包, 最好還是用焗爐。 因為微波爐把麵包翻熱之時, 功克力也弄得很燙, 吃得不暢快。 用焗爐翻熱就解決了這問題啦。 

16 則留言:

  1. 用焗爐翻熱我覺得個面會好乾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無用焗爐翻熱呀, 不過有人好滋陰, 用錫紙包住, 放入焗爐翻熱

      刪除
  2. 哈哈,專員係咪想以後冇住家包食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想學整牛角包, 我驚學完以後唔敢食, keke

      刪除
  3. 專員咁講證明佢不擅長用微波爐喎

    回覆刪除
  4. 只要自己目標明確,其他人講咩都唔重要。

    回覆刪除
  5. 歷史遲早會證明我地係對的 !
    古力粒焗完咪又係漿XXD
    翻熱一定要包鍚紙啦.

    回覆刪除
  6. 專員無住家包食時就冇說話可講。

    回覆刪除
  7. 整包紓緩下心情都好嘅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 整時唔會成日掛住睇即時新聞, 我真係驚再睇會爆血管

      刪除
  8. 唔好整牛角包呀。。。。。。。。肥爆呀!:)
    我們家沒有微波爐。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔會學, 我見過佢地整 pâte feuilletée, 成磚牛油擺落去架 @@

      刪除