2014年10月29日 星期三

是 scone 不是 scone

月黑風高鬆餅夜, 天黑黑, 想吃 scone, aussitôt dit, aussitôt fait, 立刻動手做。 隨便找個食譜試做。

家中沒有 scone cutter, 就用土法: 玻璃杯一個。 老眼昏花, 桿麵團又太出力, 做出來的巧克力鬆餅看來不太像鬆餅, 可幸的是, 味道並不差。



今天看到了田大少的遭遇, 令我想起某套三色台劇集中的對白: 叫你收聲就收聲, 叫你俾 hand 就俾 hand。

22 則留言:

  1. 最近的事令很多人醜態畢現, 希望更多人能因此清醒過來.

    回覆刪除
  2. 這個多事之秋,祝大家好運

    回覆刪除
  3. 除左用杯, 仲可以用個吉罐頭或可樂/汽水罐 , 洗淨2頭都去蓋, 係個相當好用既cutter.
    佢係官場咁耐, 邊有可能唔識遊戲規則 , 只係忍無可忍,唔想再玩, 都唔需再care!

    回覆刪除
    回覆
    1. 二少所講個D, 我真係完全唔明
      大少比佢有 guts

      刪除
  4. 三色台劇集?真係冇印象,邊套呢?

    回覆刪除
  5. 我撐田少架~~
    我都撐你個SCONE,整個嚟嘆下啦~~

    回覆刪除
  6. 似中式的老婆餅^^
    其實做喱啲位我諗都係預咗做橡皮圖章不能有異見吧~~~如果信以為真係可以「百家爭鳴」可以畀批評,就未免太天真和傻了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日睇到話CCTVB 連聯署撐新聞部嘅會無 bonus, 我真係無諗過打工要連自己思想都要出賣喎

      刪除
  7. 我有scone cutter,但要搵起上嚟都唔知揾唔揾到,都係用土法方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還記得當年我老絲整油角, 都係用土法 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢唔會無的放矢, 不過佢應該無諗到阿爺反應咁激烈

      刪除
  9. 我都無scone cutter,所以做方形
    這邊還有很多田少的報導,不知你看不看到
    他說(大概):我做慣老細,不做慣伙記,不喜歡聽人點!
    唉,難為做伙計的是大部份人啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田少呢D有頭有面有錢, 都一樣唔俾面, 要勾走佢, 其他人會點呢

      刪除