2014年10月23日 星期四

驅魔??

話說有天又去了趁墟, 坦白說, 那些攤檔賣的東西都是似曾相識。  忽見一位平常不多見的大叔在賣洋蔥、馬鈴薯等, 但吸引我們的卻是那一大捆的蒜頭。

平時在市場常見的都是編成辮子狀的蒜頭, 但這位大叔做的都是實而不華, 厚大的蒜頭捆在一起風乾。 J家以前也是自家種洋蔥、蒜頭, 也是用這方法來保存蒜頭的, 冬季就有蒜頭可用了。

買回來後, 就要把它掛在乾爽通風的地方。 當然不是用來辟邪辟鬼啦, 只是以防潮濕發霉而已。

23 則留言:

  1. 我買蒜頭是用完再買,不會一次買太多

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果保存得好, 呢D可以放六個月呢

      刪除
  2. 辮子狀的蒜頭我地度有啲貴,你度要幾錢?

    回覆刪除
  3. 咁既蒜頭香港有時d街市都有架, 我都見過.反而辮仔蒜頭冇, 係法國既一個特色呢, 好多收成好既仲去比賽摯辮添, 你有冇見過呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 辮仔蒜頭, 應該好多西洋地方都有, 不過我無見過比賽呢

      刪除
    2. 你有多既蒜頭, 剁成茸 ,裝入個乾淨玻璃樽, 加滿油 ,加d鹽, 入雪櫃, 就係一樽蒜茸 , 用到咁上下又剁d入去, 長用長有 .油要過面,咁就唔使下下用時先剁.整蒜茸包又可以即時搽上面.
      油同鹽係天然防腐劑.

      刪除
  4. 我地都有種到蒜頭,老DAD依家已經從泥地挖起,涼乾,唔係種得多,兩三個月可以食哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想試下種架, 不過拖下拖下, 又無左件事

      刪除
  5. 今年我都有種洋蔥蒜頭,好快就食唒喇。洋蔥蒜頭可以保存6個月咁長? 蒜頭會出央喎。

    回覆刪除
  6. 6個月? 我家是蒜頭狂,一下子買6個月的蒜頭,不知要放那裡?XDDD
    香港地方窄,我一般買兩揪,一揪三個,吃完再買,反正天天去街市。

    回覆刪除
  7. 你唔講, 我以為你用嚟整halloween裝飾 :) 哈哈 :)
    我之前試過用油浸 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有人整俾我, 而家又要靠自己

      刪除