2014年10月9日 星期四

高手呀!!!

新一季的 Le meilleur pâtissier 又登場啦! 這是其中一個我愛看的本地節目。 說穿了, 那是個阿茂整餅大賽。 剛看了第一集, 坦白說, 有點失望。 參賽者水準參差, 有好幾位明顯未及水準, 做出來的作品未夠精巧。 不明白製作人員會選上他們。

不過看到那些超高難度的作品 (以下相片來自節目的臉書), 我由不得羨慕人家的超高技巧, 還有他們的創造力。 我常想不曉得什麼時候才能達到這水平呢。







22 則留言:

  1. 我覺得如果有濃厚興趣+天分+練習,都唔會太耐

    回覆刪除
  2. 你有冇睇BBC果套" Great British Bake Off "尋晚完了,都係呀茂整餅比賽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛係 YouTube 睇左D, 個佈景同presentation 都似喎, 唔知法蘭西呢個節目係咪搬字過紙作品呢

      刪除
  3. 咁你有沒有睇conçu mains 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有看, 個D都係高手, 提醒我當年 needlework 有幾差, keke

      刪除
  4. 英國都一樣,飲食和烹飪節目特別多又受歡迎。香港套 chef minor都幾得意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意睇呢D節目架, 不過最唔鐘意個D用多多野, 最後整得一碟得兩啖, 好浪費啫

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝鼓勵, 我要整到咁, 要多多努力至可以

      刪除
  6. 係時間, 練習, 同埋工具囉. 有時D餅咁靚, 係有原素, 有了這些因素, 我們都有可能啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要加埋細心, 做事粗枝大葉, 好難整得咁精緻架

      刪除
  7. 我自問就無咁嘅天份同熱誠, 所以只會欣賞 :)

    回覆刪除
  8. 我除了旅遊節目,烹飪節目也很喜歡看

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意睇實用唔花巧嘅烹飪節目, 唔鐘意個D攪幾個鐘, 最後食兩啖個D呢, hehe

      刪除
  9. 我都鐘意睇烹飪節目, 有些廚師顯身手, 有些普通主婦比賽節目, 主婦們好高水準架, 6人一組, 輪流煮一餐給大家吃, 由set table到頭盤主菜甜品. 看她們煮得好用心, 又靚, 我都睇得好享受.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度之前都有類似節目架, 有D真係超勁, 由頭盤到甜品,靚到呢......

      刪除