2014年10月24日 星期五

超級倒楣鬼

我們終於回到家裡來了。 我第一時間看看廚房, 幸好案件沒有重演。 當我鬆一口氣時, 誰知犯罪現場由廚房移師到臥室。 少爺在我們床上尿尿。 為什麼會發生? 原因很簡單, 有人在出發前, 認為不用把房門完全關上, 也沒料到少爺長時間留在家中。  接著就要上網搜尋清潔方法, 更要忙於跟洗衣機來個約會。

倒霉運緊接著, 我從香港帶過來的「三叔」突然死亡, 而裡頭的相片, 我還沒備份。 之後看到了 taxe foncière 的通知, 那 Redevance audiovisuelle (電視授權) 居然要 €133, 對於習慣看免費電視的我, 簡直是個炸彈呢。

我們努力在清潔, 他努力在睡。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 最好笑係我地就咁插好部電視, 係睇唔到, 因為接受唔到, 要另外搭落個 box 先可以睇到

      刪除
  2. 貓尿尿好大味喎,床褥點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網搵左資料, 教用白醋, 蘇打加檸檬汁清潔

      刪除
  3. 係呀,最後床褥點搞呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網搵左資料, 教用白醋, 蘇打加檸檬汁清潔

      刪除
  4. 回覆
    1. 無諗過佢會長期留係室內, 我地只係拜託鄰居幫忙, 睇睇佢
      , 因而個WC全院滿座

      刪除
  5. 佢係咪唔高興你地走左去呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居話, 佢唔肯出去, 成日都係室內

      刪除
  6. 下次準備多幾個toilets過佢.

    回覆刪除
  7. 换張床褥啦!咁厚滲哂入去冇得洗!

    回覆刪除