2014年10月11日 星期六

偷貓賊

原來我倆成了某鄰居口中的偷貓賊。 我們跟鄰居閒聊時, 他們告訴我們的。 某鄰居埋怨我們已偷走少爺, 現在又想來偷 Rouquin。 所以囉, 小社區就會有這是非。 然而J先生發揮法人本色, 一句 Je m'en fous, 由得他們愛說什麼就什麼吧。  

這相片攝於賊贓一號還未再成為疤面煞星之前。



賊贓二號自由地在日光浴, 可見我們對待賊贓也不薄呀。

26 則留言:

  1. 吃不到的葡萄是酸的,留不住的貓是賊贓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日話, 養呢兩件賊贓都分分鐘食窮我地, keke

      刪除
  2. 貓地屋企一定無妳屋企咁好服侍,所以佢哋至成日去妳度打躉

    回覆刪除
  3. 又唔係你地去捉佢地D貓,係佢地的寶貝出走咋,除了由佢地講之外,真係唔知可以做咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地要自己走, 會有佢原因, 我地見佢地好慘, 先至放入來避下雨, 抖下, 尤其是 Rouquin, 一隻淋之之貓, 隻隻貓都蝦佢, 真係好可憐

      刪除
  4. 不如每次見到貓哋出現都call佢主人帶佢哋返去, call多幾次佢哋覺煩可能冇咁多說話聽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位街坊唔係好相處, 見到我地都扮唔見到
      我只覺得有D人唔適合有寵物, 不過佢地又唔覺啦

      刪除
  5. 佢地的貓貓無晶片? 如果主人要回,就由得佢地拿回吧,養貓都要花錢的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知有無呢.....呢位主人而家有新寵, 可能已經幾兩件賊贓 write off 左啦

      刪除
  6. 哈哈,成了嫌疑犯,咁下次d貓貓再來你家,你會會自首? XDD

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 少爺就應該無喇, 日日係度打躉, Rouquin 最近就係我屋企小睡, 見佢好可憐, 佢無咩殺傷力, 俾貓地蝦, 係出邊做流浪貓對佢黎講唔係易事

      刪除
  8. 貓貓有選擇嘅權利, 你又無用繩綁住貓貓, 貓貓鍾意留都無辦法 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以成日話, 係貓貓揀主人, 唔係人揀貓

      刪除
  9. 民心所向,都無辦法架啦kakakaka

    回覆刪除
  10. 其實佢地同貓貓無緣, 佢地養的貓貓, 隻隻都不願歸家.
    他們不醒覺, 現在又有新寵, 只會害了牠們.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢地今次會好好照顧新寵,如果照顧不好,真係害左貓貓

      刪除