2014年10月7日 星期二

洗剪吹

我的容忍的限度超乎我想像。 來了好一段日子, 我都只是把頭髮束起來而已。 這陣子, 我終於忍不住了, 髮尾像亂草, 所以決定把那部份全剪掉。

我不是瑪姬影后, 不懂如何自己給自己剪髮。  這家理髮店是鄰居介紹的, 抱著即管一試的心態。 初時還怕髮型師會誤會我的意思, 幸好她全都明白, 那應是全拜我多看 Les reines du shopping 所賜, 學懂一些詞彙, 現在大派用場。 洗剪吹全由髮型師一手包辦, 還奉上一杯 Espresso, 服務態度一流。

我從未在老家到理髮店只是純剪髮, 不是燙髮, 就是染髮。 想不到在這裡會來個洗剪吹。分項收費: 洗髮4歐元, 剪髮14歐元, 吹風11歐元。 是不是跟老家價錢差不多呢?



24 則留言:

  1. 我對3千煩惱絲好捨得架, 就算留到好長,一野剪到超短都唔眨眼 !
    上次電左個想電好耐既curly hair, 天氣一熱徹底剪哂 , 依家又留緊再電啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過剪得比較短, 不過就唔多好評呀
      我髮尾太乾呀, 似禾桿草, 所以一次過剪走好過

      刪除
  2. 我兒子話外國人唔識處理亞洲人的頭髮,每次都係返香港剪,平時長左自己剪前面,搵朋友剪後面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次剪又OK喎, 俾相朋友睇都話可以喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 我見有男賓係淨剪呀, 有D時光倒流 feel

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度附近唔見係咁, 可能大城市係呢
      不過女賓呢, 有D就按長度來收錢, 長髮當然貴過短髮啦

      刪除
  5. 我呢度洗剪吹要30多歐. 加染髮要70歐賣單.
    呢度師傅很少給意見, 你話點剪就點剪.
    師傅給意見的是高檔舖, 價錢x2呀.
    我覺得香港髮型師又專業又潮, 每次返香港, 一定搵返我個師傅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢位髮型師姐姐都明白我髮質嘅難處, 剪得都唔錯, 我下次如果再剪, 都應該會搵番佢

      刪除
  6. 我一路都係洗剪吹咋,電髮已經係上世紀嘅事,成世人都未過染過髮。

    回覆刪除
  7. 自從賣左大陸樓,搬左去大西北,我也是在附近商場剪髮,這裡也分級數,指定師傅貴d,老是(是旦)最平,大概HK$100 左右。
    也幫襯過速剪(最近幾年流行,10分鐘單剪,無洗頭},HK$40-60,有時踫運氣遇到合心水師傅也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有認過幫親10分鐘單剪, 修下D蔭架, 不過次次都有人排隊, 唔想排, 所以無試過

      刪除
  8. 風吹都11,咁可唔可以洗+剪^^,不吹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有街坊話佢淨係洗剪, 唔知係咪求其吹乾就走呢

      刪除
  9. 我以前都係返香港先剪頭髮,因為我未預到一個啱心水嘅髮型師 :) 

    回覆刪除
  10. Luca老豆上星期去剪髮成三十幾呀,你呢度價錢不錯,剪得好嗎?我未有機會去剪髮住,要等小豆去幼兒園呀。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴, 係咪因為係巴黎呢?
      我今次剪得唔錯, 最緊要唔好sell 呢樣 sell 個樣, 直接了當

      刪除
    2. 咁都好呀,一次就搵到個合心水的剪髮,sell野一個問題,好多人都話他們唔識剪亞洲人的頭髮

      刪除
    3. 你遲D返香港, 可以係個邊慢慢整

      刪除