2014年10月18日 星期六

酷酷的焦糖哥

沒見焦糖哥一陣子, 他依然自我, 總是酷酷的, 像是在冷眼旁觀。 跟狗哥完全不同, 他不貪吃, 每天只是早上吃幾塊乾糧, 及一頓晚餐而已, 連零食也不喜歡, 難怪他可以保持窈窕身型。




他忽然驚現星星眼?  樣子即時很 kawaii 呢 ~~



就是因為我手上有他的晚餐: 忌廉、火腿、通粉, 呵呵。

19 則留言:

  1. 晚餐食忌廉、火腿、通粉?!唔係食狗糧架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係J媽媽嘅心肝寶貝, 唔食狗糧架

      刪除
  2. 阿毛
    想問你搞, 香港出世紙要譯法文,上使館加印,咁要不要上法庭加簽呀

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我無法庭加簽呢, 我係OFII validate 左個 visa 之後, 先申請 carte vitale

      刪除
  4. 忌廉、火腿、通粉,我都想食喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 白烚通粉+低鹽火腿+低脂忌廉, 都想食? 無一齊煮過喎

      刪除
  5. 唔食狗糧,狗狗應該更健康

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 有人話, 如果我都係一日食一餐, 都可以咁 fit 架

      刪除