2014年10月5日 星期日

無心睡眠

友人在臉書說, 看了一整夜的新聞, 之後都無法入睡。 我想任何一個真真正正愛香港的都不能睡得安寧。

謠言滿天飛, 難分真與假, 不過人面就真是險詐。 有人在這水深火熱之時, 還在說考慮當下一任的話事人。 有人不斷挑釁, 好像要看到第一滴血才肯罷手。  在一些人在抱怨現在諸多不便之時, 為什麼高官又不來那套包容論, 叫大家包容包容呢?

無論你是喜歡黃, 或是藍, 都希望你不要用暴力(包括粗口)來說服我。

20 則留言:

  1. 聽日瞓醒唔知有冇事發生

    回覆刪除
  2. 我每朝起身都驚睇到D唔好的新聞,現在所有精神都放在這件事上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呢, group chat D人問我仲未咁早起身, 我每次醒左都要睇下先

      刪除
  3. 這個話要做話事人的女人, 從來冇變過, 野心昭昭, 當年辭職, 只是權宜之計. 我總是覺得林鄭唔肯接手, 否則狼英可能已經唔知邊度痛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個女人其實係狼英女版, 當年話狼英會害人, 叫人支持佢, 如果佢覺得係咁, 點解仲留係行會, 佢有膽色, 就去同示威人士對話, 唔好係度乘機抽水

      刪除
    2. 林鄭都不是善男信女,我在英國接獲過佢多次, 當年佢做香港駐倫敦經濟貿易辦事處(2004-2006),佢面前對人好,背後很有野心架。

      刪除
    3. 又唔好蝦我無記性, 個時跑緊馬仔, 林太仲話唔做返英國架, 之後唐宮事件, 佢幾勇猛, 如果唔係狼英, 佢都唔會做到呢個位啦

      刪除
  4. 最驚啲人自知理虧就會訴諸拳頭><

    回覆刪除
  5. 掃把頭死心不熄, 一心想報23條仇.
    平機會仲偷偷修改法例及要求權力, 一面倒保障新移民, 未成為正式香港公民卻要擁有同香港公民一切同樣權力.完全徹底破壞香港核心價值 !改唔到既奴性 !全世界冇個國家可以視自己公民權益而不顧去討好外人 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅野心如何, 路人皆知
      我都有睇平機會呢件新聞, 係咪即係個位施先生分分鐘都可以做常秘呢?
      究竟佢地明唔明咩叫平等機會?

      刪除
  6. 香港人窮得只剩下錢,什麼民主,自由,法治,平等,都賺不到錢,要來做咩?
    我已經好怕開FB,睇新聞,我唔想睇到唔想睇的,香港的將來變得好恐怖,香港,好可能只是下一個深圳,在公路車死人,俾幾萬蚊個家屬就可以消遙法外。。。。。
    在FB仲睇到話大陸車牌好快可以轉港牌,咁即係話港牌好快就會轉唔到國際牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉唔到國際牌係其次, 如果個D強國駕駛態度引進來香港, 我唔知有幾多交通意外

      刪除