2014年10月1日 星期三

燕麥肉餅煲仔飯

已有一段時間沒吃肉餅啦, 有點想念它呢。 我很有誠意, 這肉餅可不是用現成豬絞肉, 而是親手剁的。 要是我還在香港, 應該沒有這份閒情。 我小時候, 還會聽到剁肉餅的砧板聲, 現在大多都是用買回來的絞肉來做吧。

肉餅除了有燕麥、豬肉, 我還放了冬菇跟薑末。 專員看到了製成品, 很是失望, 埋怨我為什麼只放了一隻蛋。 因為那才是他最愛吃的部分。



31 則留言:

  1. 兩個人,做乜只放了一隻蛋呀?

    回覆刪除
  2. 剁肉餅,對我嚟講已經係前塵舊事喇。

    回覆刪除
  3. 燕麥好呀,食左都唔多覺
    自己剁先有感情,好食好多

    回覆刪除
  4. 親手剁?
    neighbours complain?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我關左門至黎啦, 仲有隔離屋應該返工返學未返歸

      刪除
    2. 如果心情唔好,想搵嘢發洩,剁肉餅都係幾好o既方法,哈哈

      刪除
    3. 發洩完, 之後手軟呀, keke

      刪除
  5. 我都好似來了法國後未食過碎豬肉,你好勁親手剁,我會放入blender就算,你家專員都吃蒸肉餅嗎?算佢識貨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 說來奇怪, 其實我仲係老家時, 肉餅唔係賣飛佛, 突然想起好多無食, 所以就整囉, 呵呵

      刪除
  6. 我試過手剁, 但條友仔話唔好食, 之後冇再剁, 根本唔駛對佢咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個條友仔唔識寶, 你做得啱, 唔好整俾佢食啫

      刪除
  7. 呵呵...咁你拿拿淋去雪柜攞多隻蛋, 打落專員飯碗到, 一隻唔夠, 再比多隻佢....hehe

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 手剁好食D, 不過要付出勞力, keke

      刪除
  9. 我家也是用手剁肉餅的,機鉸,原全不是那回事,仲要系細切、粗剁才正宗。
    不過......趕時間我都是用機鉸:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽而家想整都無力剁, 都一樣用絞肉, 我再老D, 都應該會係咁呀

      刪除
  10. 放一隻蛋正路啦,少食先多滋味嘛, 吊下佢胃口XXD

    回覆刪除
  11. 我鍾意放冬菇土魷,好惹味^^

    回覆刪除