2013年10月10日 星期四

香港人很愛走路的嗎?

有天J先生忽然問我, 香港人很愛走路的嗎?

我怎可以代表香港人回答呢 (其實是不知道怎樣回答), 當然會反問他啦, 為什麼會有這個問題。  

他就說, 因為四處都有腳底按摩店, 還不是香港人多走路, 所以要按摩啦。  那時的我仿如小丸子, 數隻烏鴉在我頭上飛過。 =='''

18 則留言:

  1. 哈哈...原來係咁...
    我都鐘意行路架,因為當減肥囉
    不過我D朋友行少少,好似就要C咁,成日做申手牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從我肥左又靚左之後, 就開始早D落車, 行番屋企

      刪除
  2. 這幾天他也行了很多路, 他也需要腳底按摩嗎???hahahaha....

    回覆刪除
  3. 我鍾意行路呀!
    鍾唔鍾意行路,其實都好個別呀,跟國籍無關喎!你叫佢去羅湖商業城啦,那邊不是更多腳底按摩。。。

    回覆刪除
  4. 唉, 我鍾意啊, 我星期六就會去按. 想過買近期時興是足部按摩機, 但試用後覺得人手才是上品啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔可以按腳, 一按就痛死我呢D高跟鞋黨

      刪除
  5. 我都鐘意行路.......成日由尖咀行到太子^^

    回覆刪除
  6. 我估依家咁多強國人,揾條路行下都越來越難

    回覆刪除
  7. 其實係香港我都like 行路因為好多地方都好近加上條街又多野睇

    回覆刪除
  8. 聽到之後....笑左= =
    都唔知點解釋好XD
    不過我都幾LIKE周圍行~

    回覆刪除