2013年10月28日 星期一

阿花二號

自從阿花二號進駐我家以後, 阿花一號就芳蹤渺渺。 看來貓界都有爭地盤這回事。

為什麼阿花二號會出現在我家中, 說來話長。 據愛貓的鄰居說, 阿花二號是某鄰居的貓兒, 可是他們不大照顧他, 只讓阿花二號在街閒逛, 不曾見過他們會擔心。 阿花還在時, 二號曾經想進我家, 不過那時膽子沒那麼大, 又看見有貓「睇場」, 所以只在門前留連。 某天, 下雨天, 阿花不在, 家中某人覺得二號很可憐, 就給他進來啦, 開始了他的在我家又吃又睡的習慣。

阿花二號不大聽指令, 好像連最簡單的 non 都不明白, 而且跟一號不同, 他只喜歡獨個兒睡, 不會跟狗哥有交流, 在我家最愛當睡寶。




幸好這個貓廁所從未用過 XD

16 則留言:

  1. 奶奶屋企又係久唔久俾啲自來貓進駐,當正酒店咁,老爺仲要做埋bell boy

    回覆刪除
    回覆
    1. 普遍呢度D鄰居對動物好有愛心, 甚至會放定D貓糧係窗邊, 冬天仲會俾入屋呀, 怕佢地冷親

      刪除
  2. 回覆
    1. 都還可以啦, 仲有人買定玩具俾佢地玩下

      刪除
  3. oh! 阿花失咗蹤
    自來貓阿花二號以後有好日子過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿花今日回歸啦, 好彩兩貓相遇, 無打架

      刪除
  4. 回覆
    1. 之前好似去左對面鄰居, 今日突然又回歸啦

      刪除
  5. 咁依家阿花二號長駐妳家呀?
    咁阿花一號呢?
    訓廁所???佢唔覺臭架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿花一號今日返黎啦, 二號開始係度又食又瞓。 我地覺得二號唔知係廁所

      刪除
  6. 萬一鄰居要尋貓, 佢會唔會話你偷左佢隻貓架?

    回覆刪除
  7. 二號呀花愛你多d呀~睡廁所個樣好c服^^
    一號會吃醋嗎??

    回覆刪除
  8. 一號試過兇二號, 二號都怕怕地一號架。 佢真係好鐘意瞓廁所

    回覆刪除