2013年10月23日 星期三

兄弟重逢

這對兄弟隨著我陸續將寄來的萬用箱解封, 終於重出生天。


在我的潛意識中, 我總覺得他們是兩兄弟, 然而有人說他們只是朋友。 那究竟是兄弟, 還是朋友呢?

最近在 YouTube 竟給我找到了這個短片, 這幕印象一直留在我腦海中, 印象很是深刻, 每次看時都能引我發笑。


14 則留言:

  1. 有人話佢哋係同居戀人喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. Creators say they are just best friends!!
      http://www.foxnews.com/us/2011/08/11/no-wedding-bells-for-bert-and-ernie-on-sesame-street/

      刪除
    2. 吓?話佢地係同居戀人???呢個我都係第一次聽咋

      刪除
  2. 我一直都很單純地覺得佢地只係朋友(一來無想過佢地係成年人,一直只覺得佢地係細路仔)直至Luca爸話佢地係基。。。。我唔信囉!;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要, 我帶左佢地黎呢度, 呢度同性婚姻合法架嘛 lol

      刪除
  3. 這不是小朋友卡通片裡的可愛人物嗎! 我們長大了,卻想多了。

    回覆刪除
  4. 同居戀人...?!能成為蜜友大概總戴著愛.....

    回覆刪除
  5. 小時候放學日日睇芝麻街
    小時睇覺得他們是好朋友
    長大後睇就覺得他們好曖昧

    回覆刪除