2013年10月17日 星期四

趁墟

前幾天, 我跟 J 媽媽及 J 先生去了趁墟。

這個市集每星期一才有的。 各種貨品都應有盡有: 由活家禽、兔子、芝士、衣服, 甚至床鋪都有。 不過貨品倒不便宜, 有些睡衣款式如國貨公司般的, 都要二十多歐元, 我不明白為什麼還可以繼續經營。 J先生解釋說, 大部份的顧客都是上了年紀的, 而住在附近的不用花太多時間就到了。 相對而言, 他們要到不同的超市或公司去買日常用品或更花時間, 倒不如到這裡來更可省時。

衣服和包包的款式真的過時加過時



Le Roi des Nems 專賣越式春卷, 炒飯等, 就是那種老外會愛吃, 我們看到只想到兩個字: 把鬼。



J先生本想在這個攤當買 Brichoe Praline, 可是老闆寧跟人閒聊, 也不多看我們一眼, 當我們快要走時, 才說 Bonjour, J先生也堅持不在那兒買。


最後少不了要買的, 就是這個 Praline, 有人說他只會獨食, 不要跟人分享。





12 則留言:

  1. 我處市集啲衫呀袋呀又係咁架,超樣衰仲品質差。

    回覆刪除
  2. 我呢度市集啲乾貨都係好鬼out.

    回覆刪除
  3. D嘢係新定二手呀?
    我成日覺得歐洲類似呢D market買D嘢好唔掂,我係屋企拎D唔要嘅嘢出去買仲靚過佢:p

    回覆刪除
    回覆
    1. D野唔係二手野, 不過質地又唔好, 款又老土, 可能你攞過買, 仲值錢

      刪除
  4. 雖然貨式舊,但好多人捧場,例如我家奶奶及她阿妹,好貴的衫都係市集貨,仲要越來越多中國制。
    不過奶奶去市集除左睇嘢之外,最重要都係去傾下計,因為一星期一次的市集大部份佢D朋友都會去。。。我跟佢去過兩次以後都咪搞。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地當左係聚腳地, 傾下偈, 見下面

      刪除
  5. 我呢度啲售貨員傾緊計, 顧客要等佢地傾完計先架, 歐洲style! 係香港,顧客至上,馬上收咀做嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只等買野, 係超市買野, 有時都等佢地吹下水先, 小鎮生活就可能係咁

      刪除