2013年10月28日 星期一

自製乳酪

這部乳酪機最近又重出江湖, 有人技癢, 說要吃自家製乳酪。


全脂奶再加原味乳酪跟奶粉, 拌勻, 放進乳酪機附送的乳酪杯子, 再放進機中九個小時, 等待發酵。

我以前愛吃牛奶公司的芒果乳酪, 現在反而愛吃加了點蜜糖的原味乳酪, 或放些自製果醬, 味道很好呢。


15 則留言:

  1. i use Activia yoghurt and skim milk for making my yoghurt. My machine can only make 7 cups each time.

    回覆刪除
  2. 你幾時影下阿花介紹俾大家認識?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我地部玩具係 promo 買架, 原價好似要過百歐, 我係 ebay 睇, 有D乳酪機幾十歐都有交易

      刪除
  4. 我都好耐無買有味現成乳酪lu,好高糖份呢

    回覆刪除
  5. 我地部機小休中,暫時baku買到的原味乳酪幾好食!如果我們在法國住的話,我未必會整乳酪呢,因為每次返去去親超市,見到太多選擇,真係可以一個月入面日日食唔同乳酪呢!
    不過另一面,自家制不含添加劑,還是健康好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果買, 我都會揀原味買, 再加蜜糖, 好似健康D

      刪除