2013年10月20日 星期日

家常便飯

還在香港時, 有人問我在法國平常吃的都是法國菜嗎?  一聽到這個問題, 我額上立刻出現了三條黑線。 他不會以為我平時午餐晚飯都是蝸牛、鵝肝吧。

那就看看這星期 J媽媽為我們準備了什麼。 通常午餐會來得豐富, 晚餐反而比較簡單。

傳統的 Poule au pot


晚餐時, 就是 Poule au pot 的肉湯, 還有香腸加法包


我喜愛的 choucroute garnie


還有意粉跟烤雞



他們的甜品要在晚餐後。J媽媽不能吃甜品, 所以這星期要消滅這四個布丁蛋糕就落在J先生跟我身上, 而我只是個配襯的角色, 最後擔此重任的自不然是J先生, 難怪他仍能保持「恭喜恭喜, 你有左身紀」的好身材。 XD


 

18 則留言:

  1. 四個布丁蛋糕?!係咪唔同味架?

    回覆刪除
  2. 我鐘意食呢d家常便飯喎
    係法國餐廳食飯,係咪餐餐都要食3、4個鐘架,還是高級餐廳先會食咁耐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同親友食, 都食幾個鐘, 傾下偈, 如果平時食, 唔會用成個鐘啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 要我大顯身手, 你真係要等下啦 XD

      刪除
  4. look delicious but very high in calories!

    回覆刪除
  5. 家庭菜唔使咁講究個賣相.

    回覆刪除
  6. 除了那些甜品外(因為奶奶唔識整甜品)家常餸菜跟你們家差不多,我初時晚餐食咁少好唔慣,依家都慣左lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好注重飯後一甜品, 咁樣就完滿啦

      刪除
  7. 德國人也是這樣, 午餐會食熱和肉, 晚餐多是冷食, 麵包和cold cut. 現在入秋, 天氣涼, 晚上他們喜歡焗餅, 如: 蘋果批, 西梅批, 洋蔥批...等.
    我在家依然是一日兩餐熱食呀!

    回覆刪除