2013年10月27日 星期日

Gâteau carotte-noix de coco 紅蘿蔔椰子蛋糕 ~~ 附食譜

本想弄個 carrot cake, 上網找食譜時, 竟給某人一眼看到個 Carrot & Coconut Cake 的做法, 就說要做這個蛋糕。



食譜在 cuisine est un plaisir 找到, 法文食譜如下:



材料如下:

紅蘿蔔    300g
糖            150g
椰絲        125g
麵粉        75g
牛油        50g
蛋            3隻
自發粉   3-4g

步驟簡單: 把紅蘿蔔刨絲, 再跟其他材料拌勻, 再放入焗爐, 烘烤 35 至 40 分鐘。 椰子怪試過後, 也覺得味道不錯。




17 則留言:

  1. the portion of butter is relatively less than other recipes
    my Chinese hand writing pad has a problem

    回覆刪除
  2. cake加carrot王子like我唔like呀,所以好少整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我like carrot cake, 有人就鐘意 coconut, 所以話要整呢個

      刪除
  3. 我很喜歡食 carrot cake. 這個食譜的牛油份量很少,你改過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦, 我擺返個法文食譜係度, 我都驚寫錯 =D

      刪除
  4. 真係好少可咁少牛油,健康好多呢。。。。我LIKE椰子絲呀!

    回覆刪除
  5. 給你提醒了, 真係好耐無食Carrot cake, 起市日日有甘荀賣, 搵日又試吓做先.

    回覆刪除