2013年10月21日 星期一

也是家常便飯

J先生把下圖放在他的 facebook。


我跟他說, 如果他有朋友在香港一般家庭長大, 一看此圖, 應該知道他在香港吃過「住家飯」。 他當然不知道箇中竅門所在。

話說N年前, 我在旅法友人家中作客, 男主人很花心思, 把餐桌佈置得十分精美。 除了餐具, placemat, 還放上鮮花蠟燭, 大家都很是讚賞之時, 沒想他突然問我們平常在家吃飯有沒有佈置的呢。

我不知怎的, 脫口而出回答: 「有啦, 我媽最愛用XX」。

如果你知道XX是什麼, 那你就明白上圖的竅門是什麼了。

22 則留言:

  1. 啲餸多骨時用XX或膠枱布方便d架,我仲係咁架

    回覆刪除
  2. 我都今時今日都一定用報紙開飯, 有時開到風月版, 咪順便美女送飯囉!!

    回覆刪除
  3. 我攞起就手就用, 不過多數用MAGAZINE, 少D油墨

    回覆刪除
  4. newspaper? There is a joke in our family. My dad comes from a better family. When he dated my mother, he went to her home for dinner and there was newspaper on the dining table. My dad felt very uncomfortable. Starting that time, my grandmother stopped putting newspaper when my dad goes to her house for dinner

    回覆刪除
  5. 報紙!!!! 不過鬼老點會用報紙

    回覆刪除
  6. 我屋企人都係用報紙架,不過依家有免費報紙唔洗再買報紙,鋪得仲多左tim。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企一日睇兩份報紙, 仲有免費報, 點會用得哂丫

      刪除
  7. 小時候都是用報紙, 現在用膠枱布. 在德國家, 要用placemat喇, 我在廚房煮餸, 就用報紙包住所有廚餘才棄置垃圾桶內.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度都用placemat, 係香港就用報紙, 係呢度都係上網睇新聞, 無買報紙呀

      刪除