2013年10月25日 星期五

陳氏以外

平常要買亞洲食品, 我們要開車差不多兩個小時到 Tang Frères。 雖然在 Carrefour 跟 Auchan 都有賣啦, 可是大部份都是 Suzi Wan 這個牌子。 J先生總覺得這個牌子的食品都有很多「師傅」, 不大健康, 有點抗拒, 所以我沒機會嘗過是什麼味道。

最近我家附近終於有亞洲超市, 只需花半小時就到, 今天給我們找到了, 真的樂上了半天。


這家超市是剛開張, 貨品還不是很齊備, 也沒有陳氏的肉檔跟魚檔, 但總給我見到維他奶及李錦記, 而且價錢只比陳氏貴了丁點兒, 然而省回不少汽油錢跟時間, 也算划算。



我跟J先生說, 我希望他們生意興隆, 千萬不要關門大吉啦。


21 則留言:

  1. 太好了!簡直是天堂!祝佢地生意興隆,咁就會入多D唔同貨,你就會有多D嘢買!

    回覆刪除
  2. 係外國見到呢d食品好開心, 唔知點解

    回覆刪除
  3. 有維他奶及李錦記真幸福. 唔想佢執,咁你幫襯多d啦.

    回覆刪除
  4. when i first came to France, i wanted to eat chinese food very much. Now, i have not been to chinese supermarket during the last 2 years. Don't know if you will change your habits in future :)

    回覆刪除
  5. 嘩!揸兩個鐘頭車?來回已冇左兩日喎
    妳唔叫妳屋企朋友寄去俾妳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 來回四個鐘咋, 所以會計劃好D, 唔好買漏野

      刪除
    2. 郵費由香港寄過黎, 都唔平丫

      刪除
    3. 哎呀,sorry打錯,其實我想講來回冇左半日:p

      刪除
    4. 無緊要, 我都成日打錯字啦

      刪除
  6. 我去開間亜超,李錦記賣少見少; 依家要去遠少少另一間買。所以你真係要多多光顧呀!

    回覆刪除