2013年10月15日 星期二

邁向新一頁

這次來法的單程機票是我用飛行里數跟法蘭西航空換取的。 在辦理登機手續時, 地勤小姐看到了我沒有回程機票, 便問起了原因來, 我也把我的簽證給她看。 多嘴多舌的我便問起地勤小姐, 假如我只有單程機票, 但沒有簽證的話, 那她會怎樣做。 她解釋說, 旅客會因而被要求即時購買回程機票, 才可登機。 她還說道, 所有航空公司都會確保旅客沒有到外地逾期居留的企圖, 當然即使有回程機票, 也不保證他們不會不非法居留啦, 但也另當別話。

法蘭西航空的空中少爺小姐都是採取 Laissez-faire 的態度。 當然他們還會派餐點, 不過途中要喝水的, 就請旅客自便。 飲料全都放在茶水間, 要喝的就最好自己動手。

今次我選了 Beef Bourguignon 當午餐, 味道還算不賴, 之後的福建炒飯真的難吃得要命, 就是炒飯再加一些很稠的獻汁就是啦。 途中有脆皮樂, 我也很久沒吃過了。


坐了十多個小時, 一到埗, 就直接到J媽媽家去。 我家小子正在那裡寄居。 從機場到那兒, 要花上差不多六個小時。 在香港上機時, 差不多有三十度, 到了機場, 卻只有十二度, 早有準備的我趕快穿上Uniqlo 羽絨, 保暖一下。


到了晚上十一點多, 終於多到了J媽媽家。 安頓了後, J媽媽給了我個小禮物, 就是這個家居斗篷。 雖然不是什麼名貴禮物, 不過真的很貼心, 因為我真的很怕冷啦。 十一點的夜宵是肉醬意粉跟蘋果蛋糕, 蘋果還是自家種的呢。 我希望不要再胖下去啦。





19 則留言:

  1. 祝妳新生活偷快
    btw想問下法航得唔得?D位座會唔會殘架?好多人話佢服務唔掂
    我諗緊揀法航定漢莎

    回覆刪除
    回覆
    1. 法航去巴黎就係直航, 漢莎就要轉機, 我無坐過漢莎, 不過如果要轉機, 仲有其他選擇如 BA

      刪除
  2. 回覆
    1. 而家好多強國人都坐法航, 仲有專講中文既空姐丫

      刪除
  3. 離開前的一天,有很依依不捨的感覺嗎?

    回覆刪除
  4. Laissez-faire??? 希望你既新生活偷快

    回覆刪除
  5. 我未去過法國架,多D報導法國就好了LU~~嘿*

    回覆刪除
  6. 終於到啦!希望你一切都好!
    N年前Luca爸在巴黎來香港時都被迫買了張返法國的機票,原價單程ECON要萬幾蚊,好彩有得退!依家佢有張HKID旁身,雖然一早過晒期,但還是暢通無阻!
    你們在CDG開六個鐘車返屋企,我們都差不多,多數都在CDG轉多程內陸機再開兩個鐘車,諗起都頭暈。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝丫! 揸車個位辛苦D, 我地中途都要落車抖下, 唔係真係坐到腰骨痛

      刪除
  7. 對法航真的無好感, 上次由香港飛巴黎,從未試過坐機咁辛苦, 我本身感冒加上暈機浪加上無停過既氣流(我差D以為會撞X), 十幾個鐘我一滴水都飲唔落。以後唔敢再坐佢地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好期望服務好, 要飲水就自己斟丫, 唔好阻住佢地傾偈同睇雜誌

      刪除
  8. 人生的新一頁!

    衷心祝福,一切遂心,生活愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝丫! 之後仲有好多事要面對, 希望能保持住正能量丫

      刪除
  9. 阿毛,芙芙都好想去下咁遠地方,
    因為芙芙好怕搭飛機,如果要坐十幾個鐘,
    真係可能會睇聖經睇足咁耐黎平靜自己,芙芙真係好驚ga!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會架, 會胡思亂想, 十幾個鐘瞓唔著, 都幾辛苦

      刪除