2013年10月5日 星期六

當遊客的第一天

今天跟著J先生四處逛, 在香港當起遊客來。

第一站, 到了樂香園吃早餐。 J先生這個椰子怪當然不會放過雞尾包跟椰檳啦。

整整一個早上, 走過了橫街窄巷, 看一些特色小店。




坦白說, 外國人如J先生是不喜歡逛商場, 他來香港時, 總愛看小店舖, 而不是連鎖店。 不然的話, 就是花點時間去看大自然景色。 這也難怪, 有誰會喜歡到不同的商場, 去看賣一類東西的店舖呢?

13 則留言:

  1. 連鎖店好多外國都有啦...我去外國都鐘意睇小店

    回覆刪除
  2. 仲要好多連鎖店世界各地都有.

    回覆刪除
  3. 同王子一樣,佢最愛行自然教育徑

    回覆刪除
  4. 外國人去旅行當然係想去d 有特色既地方la 如果去旅行都係去行shopping mall 既話洗咩晒錢去旅行

    回覆刪除
  5. 佢地喜歡大自然和行山,還有舊城區,如: 觀塘尚未拆的舊屋邨……等。我的德先生連黄大仙、圓苑學院都啱呀。

    回覆刪除
  6. 我老公係怪人,佢唔係太好文化嘢,同佢去黃大仙,離島之類佢無乜興趣,行商場行街佢ok喎,不過佢已經去過香港好多次,所有景點都去過喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我家相公都差不多,佢次次去香港都要去IFC和harbour city, 文化嘢,廟以前都去過,不過,基本上佢去到香港都會好開心,去邊都冇咩所謂

      刪除
    2. 我個位仁兄最鐘意行山, 反而行商場唔多啱佢, 夜晚就鐘意去旺角加廟街

      刪除