2013年10月9日 星期三

土法治病

即使中秋節已過, 天氣還是有點熱, 特別是中午時, 烈日當空, 走在街上, 難免會流汗。 之後又在冷氣間進出, 忽冷忽熱, 人就容易生病, J先生就是這樣中了招啦。 不到一個星期, 他就失了聲, 還開始咳嗽。

J先生就是典型不愛吃藥, 不愛看醫生的人, 堅持土法治病, 相信多吸收維他命C, 就可對抗病魔。 老跟他說要買止咳藥, 他還是當耳邊風。

土法就是喝大量橙汁加蜜糖, 又或蜜糖加茶和檸檬。 至於結果如何, 要看下回分解。 



16 則留言:

  1. 真係work?得既話,記得單聲喎:p

    回覆刪除
  2. 總之飲多D水, 瞓得夠就可以了。 wish him well.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks. 佢已經比之前瞓得多, 平時都係四,五個鐘架咋

      刪除
  3. 王子又係咁架,不過土法對佢好work

    回覆刪除
    回覆
    1. 把聲開番, 即係又可以開始哦我, 不過仲咳

      刪除
  4. 希望佢快D好返啦!
    呢個星期Luca爸都病左,仲要出差tim, 我呢隻蕃薯的土法治病係飲沙溪涼茶!自從試過好幾次都work之後就深信不疑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開到聲啦, 佢成日覺得食藥唔好

      刪除
    2. 我都覺得食藥唔好,食到個人弱晒

      刪除
    3. 有時D藥好散, 食左好似俾人打左矇仔針

      刪除
  5. 外國人不看醫生,不吃藥的. 我的德先生不停沖herbal tea飲, 最後好返, 但要飲成個幾星期才好, 不停流鼻水, 噴嚏, 好辛苦啫. 我自己常備盒仔茶, 感冒靈呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. J先生成日覺得食藥唔好, 傷風起就飲蜜糖水, 多D維他命C就OK

      刪除
  6. 好奇問下, 馬莎橙汁賣幾錢?

    回覆刪除
  7. 如無記錯,應該係三十五元

    回覆刪除