2013年10月30日 星期三

煮蛋計時器

無意中發現了這個煮蛋計時器。



計時器有幾個刻度, 就是我們想要的生熟程度啦。 只要把它跟雞蛋一起煮, 紅色部份就會慢慢褪去, 褪到我們想要的生熟程度, 關火就可。

家中某人說要吃半生熟蛋, 我就試一試這個計時器。 由於我太沈迷練習聽力 (即看電視), 最後半生熟蛋全變了全熟蛋。 當然有給人家機會揶揄我一番啦。


故事教訓我們, 工具是重要, 不過人沒花心思的話, 工具也不會給我們完成我們想要的結果。

20 則留言:

  1. 我屋企都煮蛋器,不過係一座架,正在冷宮中呢

    回覆刪除
  2. 哈哈,又幾得意喎,唔知香港有冇得買呢

    回覆刪除
  3. 我有個煮蛋計時間尺. 度吓雞蛋幾大,想要o既生熟程度,佢有個suggested boiling time.

    回覆刪除
  4. 以前(係HK)真係可以一邊做嘢,一邊聽電視架。依家聽收音機,看電視就要集中精神喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 仲可以上網, 聽電視, 而家我睇電視, 有時要開字幕

      刪除
    2. 我要搭咀. 我睇電視都要好集中精神架. 所以我好少睇電視劇, 冇咁多時間坐定定睇.

      刪除
    3. 我覺得最難係日常用語, 好多俗語都無學過, 我睇電視要字典傍身

      刪除
  5. 我地都有這個 timer 賣, 只是£1我就未用過, 因為唔鍾意食 boiled egg.

    回覆刪除
  6. 我多數都煲到勁熟。。。。。太懶了

    回覆刪除
  7. 我未試過用這種煮食timer.以前媽咪通常放個小鬧鐘在廚房就自己計時咋,真的有用嗎?

    回覆刪除
  8. 半生熟蛋: 4 minutes after water starts to boil (we use a timer that rings, so we can hear)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for your advice. I'll try next time.

      刪除