2013年10月31日 星期四

享受陽光

今早去超市, 冷得要命, 原來只有攝氏5度, 猶幸還有午後陽光。

我家小子, 跟阿花和二號都愛在陽光下活動。

阿花跟狗哥來個拔河


兩貓相遇


二號跟阿花的沙龍照



放心, 阿花沒被困, 沒當上「啜欄貓」, 我們也不用尋求消防協助。 XD

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我無諗到咁凍, 出去至知著唔夠衫

      刪除
  2. 看來喵喵們跟你家小子相處很融洽呢!

    回覆刪除
  3. 這些冬日陽光都唔錯呀, 好過英國成日下毛毛雨。

    回覆刪除
  4. 冬令時間開始左,天氣凍架喇,有時仲落雨添,天又早黑,所以冬天見陽光,好開心架,暖啲呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 而家明佢地點解咁鐘意陽光

      刪除
  5. 終於見到兩花
    係外國的寵物有多d機會接觸大自然, 真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地住鄉郊, 所以佢地都由得D貓貓四圍走

      刪除
  6. 小子同兩位阿花都唔怕凍呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全無問題, 有陽光就唔係好凍, 再凍D, 佢地就鐘意係火爐旁瞓啦

      刪除
  7. 冬天快要到來了,屆時貓兒大概只會裹在室內暖氣旁吧 — 我估。

    香港則唔知搞咩鬼,十一月的今日仍有廿八度;可能呢度真係世界變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好了解佢地, 佢地都好鐘意係火爐旁瞓, 我呢邊都係時晴時雨

      刪除