2013年10月6日 星期日

遊遊蕩蕩在中環

又繼續當遊客系列......

跟 J 先生四處逛, 必要有驚人的腳力。 一個平時開車比走路多的人, 竟可以一直走一直走, 連哼一聲都沒有。  難為了我, 走得腿也酸了......

陽光很是燦爛, 可是我不大喜歡跟陽光玩遊戲。


遠望蘋果旗艦店, 依然人山人海。

今日的目的地是: 香港公園。 活動目的: 說穿了, 就是某人要當「龍友」。 攝影對象不是o靚模, 而是花草樹木, 龜和鳥。



龜也要來個日光浴


繁忙鬧市的溫室一角



幸好現在還沒有人提出要把它鏟走, 再建什麼商場跟豪宅。 我們還可以在都市一角中透透氣。

 
其實途中還看了什麼中西區區節的開幕禮, 還有官恩娜獻唱, 不過照片中的官恩娜小的比螞蟻更小。

13 則留言:

  1. 多享受下香港的繁亂, 可能你將來會懷念

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會掛住係香港隨時都搵到7仔

      刪除
  2. 不大喜歡跟陽光玩遊戲>> 如果過咗去o個邊好難避喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知架,我已經買左預防用品架啦, 希望夠用啦

      刪除
  3. 在外國,少少太陽,就已曬燶架喇,唔好睇小佢呀!

    回覆刪除
  4. 將來冬天你會恨見陽光架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知, 聖誕時, 四點幾開始黑, 個時就覺得珍貴

      刪除
  5. 法國好少7仔㗎?
    我日日都去中環,都唔知有個中西區節喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左油站隔離, 我好少見到24小時營業

      刪除
  6. 我都好鍾意香港公園,真係城市綠洲呢!

    回覆刪除
  7. 在香港我都唔鍾意行 mall,everywhere is the same shop.

    回覆刪除
    回覆
    1. Shopping mall 都係連鎖店多啦, 行十間都似行左一間咁丫

      刪除