2013年10月2日 星期三

充實的一天

工作正式告一段落,不代表就樂得悠閒。一大清早,就要去領使館,去確認翻譯駕照的文件,要去美容院去燃燒套票。到了中午,就跑去民政署宣誓,再回家等人來把寬頻的盒子拿走,接著就跑去銀行。沒想到沒有了工作,卻比之前更忙。還好途中可以坐下來休息一下。家中沒有了寬頻,用手機來寫,原來真的很麻煩。我完全不知道怎樣上載照片。 :'(

21 則留言:

  1. download "blogger" app, upload from your phone directly, very fast

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你丫,我download 左apps,可以upload 相啦

      刪除
  2. 咁妳會帶埋兩個寶貝過去ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寶貝係當地居民,佢地唔駛攞行街紙,我就要呢

      刪除
  3. 美容院唔知第時仲有冇?

    回覆刪除
  4. 還要好好enjoy香港的熱鬧和煩忙。。。。我試過剛去法國時不慣太靜太黑,靜到耳仔"溫“”溫“聲。。。。。

    回覆刪除
  5. 我都驚唔慣,不過最緊天氣乾燥,仲要冇野做,肥幾十磅

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去到應該都係時間開暖爐,真係會好乾。。。。

      刪除
    2. 所以我驚D皺紋都跑哂出黎丫

      刪除
    3. 唔駛驚呀,那邊好多extra riche的cream香港係無架

      刪除
    4. 多謝提示, 我真係好驚返香港時, 個樣老左十年

      刪除
  6. 要移民真的有很多事要安排好,因為要回港都唔可以即刻回去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就麻煩都係銀行D野, 仲要搵人幫我收信

      刪除
  7. 初到埗, 你將會很忙, 熟習東熟習西, 好有新鮮感, 暫不會思鄉. 但過了兩三年, 思鄉病就發, 掛住啲親朋好友, 港式美食和它的熱鬧哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕唔適應, 有過來人同我講, 唔好成日同香港比較, 會容易D

      刪除
    2. 比較也很自然的事; 懂得接受和面對才重要。地方冷清?當地人懶散?這就是欧洲生活!發掘它的優点吧,如: 他們很自由,很享受人生。不用擔心,時間會証明: 你得嘅!

      刪除