2013年10月22日 星期二

超市的黃巴士

這是在超市 Auchan 隨手拈來的, 原來是他們自家印製的兒童刊物, 雖只是短短幾頁, 但內容也不是很淺薄。

今期內容主要是介紹人類的身體結構


還有故事講及耳鳴



我頗喜歡看他們的兒童讀物, 只因看時可以學懂更多生字, 而且內容比較顯淺。 沒法子, 年紀大, 記性沒以前的好, 唯有多讀多聽, 以求進步。

12 則留言:

  1. 你依家搬埋過去,一定進步神速!

    回覆刪除
  2. 我e+學生字, 只記得5 minutes 咋

    回覆刪除
  3. 我都係睇兒童讀物多. 咁先啱我level.

    回覆刪除
  4. 妳過到去,成日講成日聽,一定好快有進步

    回覆刪除
  5. 兒童讀物文字簡單, 有圖解釋,真的好易讀得入腦。

    回覆刪除
  6. 我預左德文要終生學習架喇, 一唔講唔用, 好快又忘記哂喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家樣樣半桶水, 英文唔見得好, 法文更唔駛講

      刪除