2013年10月7日 星期一

赤柱一日遊.上集

望下山, 望下海, 不一定要到 Macau 旅行, 去去赤柱也蠻不錯啦。

一到赤柱市集, 有人就嚷著要去泗益, 就是為了吃咖央西多士。已經很久沒去大排檔, 以前還會去尖沙咀海防道那裡吃個麵, 有次聽見有人大叫有老鼠, 之後就不敢再去了。



我點的沙爹牛肉麵不過爾爾, 牛肉很乾, 幸好咖央西多士仍是保持水準, 奶茶依然香濃。



J 先生覺得赤柱的餐廳很有點巴黎的味道。


天清氣朗, 遊人也不多, 有人坐在碼頭一角釣魚, 閒聊, 真的很寫意啦。






19 則留言:

  1. 回覆
    1. Macau 而家D野唔平, 最近友人九月底過去, 過關都要花上一小時, 太多人, 連的士都上唔到

      刪除
  2. 我99成日話好想再去赤柱shopping

    回覆刪除
  3. 赤柱有巴黎的味道?咁我咪唔駛去巴黎囉:p
    btw巴黎的治安是否真的很差?

    回覆刪除
    回覆
    1. 路過答咀,巴黎治安可能跟旺角差不多,基本的小心爬手,財不可露眼,好似你在香港咁,就OK。
      唔好好似D大陸人,日本人咁無意識,勁張揚,成為小偷目標。

      刪除
    2. Luca 媽講得啱, 自己要小心, 我識人一落機去地鐵同朋友前後行, 之後被一班人圍住, 偷野, 亦識人一個遊走於巴黎, 無穿無爛。 醒醒目目四圍注意下, 應該OK。

      刪除
    3. 因為見到D擺設, D客人又對住外面, 一邊食, 一邊談天, 有呢種感覺

      刪除
  4. 我99都非常鍾意stanley, 因為佢鍾意shopping, 特別是香港畫

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D畫都OK丫, 有D既質素真係麻麻

      刪除
  5. 每次返港,我們也愛到赤柱一遊. 沿海一帶漫步至美利樓都很舒服.

    回覆刪除
  6. 好耐冇去過赤柱,我都好想試下個咖央西多士呀~好似幾正~

    回覆刪除
  7. 上次跟老公坐個幾鐘頭巴士入去, 不過真係好舒服, 好值得去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地試過係CWB坐小巴入, 不過有人話坐巴士舒服D

      刪除