2015年9月10日 星期四

打敗仗

狗哥這兩天拉肚子, 不過跟上一次相比, 情況不算嚴重, 只是凌晨四、五點, 他總會喚醒我們, 好讓他到花園解決。

胃口依然好, 嗅覺、聽覺依然靈敏。 每次一打開雪櫃, 他必即時跑過來, 常伴我左右。  我也煲了米水給他調理腸胃。 



相信他這兩天會康復過來。

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 就係唔知佢自己食左咩, 因為有時俾佢自己係花園行下, 唔知係咩佢又食左草呢

      刪除
  2. 狗哥識得去花園解決,底錫喇。

    回覆刪除
  3. 狗哥食下米水當減肥啦~

    回覆刪除
  4. 狗哥拉肚子不在家裡解決 , 識得叫你起床帶牠到花園 , 牠真叻叻啊 !

    回覆刪除
  5. 仲係為食,即係冇大礙

    回覆刪除
  6. 我們食粥清腸胃,原來狗狗也可以飲米水清腸胃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆係咁教我啦, 佢又鐘意飲喎

      刪除
  7. 右上o既狗哥病咗個look都仲咁Q嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係度睇緊我會唔會俾野佢食, 我當時煮緊野

      刪除
  8. 仲咁精神, 又有胃口,冇事既.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 因為肚瀉, 等佢補充下水份, 驚脫水呢

      刪除