2015年9月9日 星期三

Casse-tête

第一批難民今天已從德國到達了法國。 上星期六, 八千多人在巴黎遊行, 以示支持收容難民。 然而在我在網絡世界見到的意見, 卻是另一回事。

很多人都詬病政府只會照顧外來人, 對要淪落在街頭的法國人不屑一顧。 有人更把政府比喻為一位只懂照顧鄰家孩子的媽媽, 自家的小孩就由他們自生自滅。 怨氣沖天。  可是這些鍵盤戰士平日大多不會把心中所想坦白說出, 因為怕給人家標籤為 racist 種旋主義。 (我的一位鄰居太太也是如是說。)  





總統先生在星期一的記者會中, 冷不防給問到他會不會把難民收留在自己家中。 他的答覆是 "Je n'ai pas de résidence secondaire aujourd'hui disponible" (我現在沒有第二個空置居所)。 之後就給人翻出他在法國南部 Mougins 有個五星級的家。 難怪他又再一次成為箭靶。

我相信荷蘭先生已開始為連任部署。 收留難民造舉動會否幫助他牢住左派及少數民族選票, 還是會更失掉民心呢? 

20 則留言:

  1. 好多人又要威, 又要戴頭盔.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 針唔拮到肉唔知痛, 年初先至有恐襲, 當時人人都話我是查理
      而家一下子湧入咁多人, 仲好似無篩選, 點會唔令到人擔心呢

      刪除
  3. 情況如香港一樣,福利比哂大陸來港人士!攪到香港人成日講,你唔去攞福利就比人攞哂!現在大學生未畢業就話去申請公屋,怕比新移民申請哂!咁真正有需要人士點申請到?唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新聞睇到, 接待佢地D屋真係唔錯架, 好過好多退休人士個D
      難怪有D法國人見到, 會火都黎埋

      刪除
  4. 我度應該好快會改難民措施啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想知 Angela Merkel 呢個決定德國人點睇呢
      初時仲話無上限添, 我其實唔係好明佢諗咩

      刪除
    2. 最初民調話反對支持各佔一半,但我覺得反對嘅人越來越多
      佢原先應該諗緊想cherry-pick一啲精英,同一批肯做低下工作嘅,用最快最平方法去填出世率不足問題,法國其實已經sense到呢招,又有同一問題,所以都加囉

      刪除
    3. BBC 都話接受難民來彌補人口增長不足, 不過佢地有無認過文化宗教差異呢個問題呢?
      尋日睇到話沙地阿拉伯想幫手為難民係德國起200座清真寺, 唔知德國人睇到會點諗

      刪除
    4. 政府咪不斷提要佢地融入,唔會容忍啲唔合作嘅.....,不過依家話有恐怖分子已經做緊嘢,政府响度留意緊,民風有冇吹向另一面
      不過依家啲人其實並未算係難民,只算係難民身份申請人,所以最終有幾多人留得低都未知,即使做到難民,我估要攞到長期居留,應該唔易呀
      有人話要禮尚往來,响沙地起番200間教堂喎

      刪除
    5. 法國嘅問題, 就係即使有D後生嘅自小係度讀書, 佢地嘅 mentality 都係無變過, 例如男女平等都接受唔到 (我就見識過啦)
      如果佢係俾起, 我就覺呢D係包容啦

      刪除
  5. 英國都係,話一年要收幾千喎,好心啦,自身難保!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有幾多真係難民呢? 有幾多係搭順風車嘅經濟移民?
      起初總統都話收2萬, 而家又話3萬, 我估最後都係唔只呢個數啦

      刪除
  6. 呢度啲人都係, 即使反對收留難民, 但不敢發言, 怕被人罵冷血和定為極端份子.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一反對收留難民, 就俾人話唔包容, 唔大愛
      我覺得呢個階段, 唔係無條件接收, 應該要識別邊D真係難民
      而家大家又好似唔記得左年初恐襲一事

      刪除
  7. 我唔係唔同情啲難民,但係見依家個政策係吸引啲人嚟。今日又話有幾多幾多人由匈牙利過更嚟。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估呢度情況都唔好得幾好
      尋日仲聽到香港有D網台話歐洲要收留難民, 真係針唔拮到肉唔知痛

      刪除