2015年9月16日 星期三

Gnocchis à la carbonara 奶油培根薯蓉麵團

天氣涼了, 又可以有藉口跟高熱量食物打交道。 適逢家中有一大堆薯仔, 那就用來做 gnocchi, 之後還要以 Carbonara 來煮它。



我在做 gnocchi 時怕薯仔麵團太乾, 少放了麵粉, 煮熟之後, gnocchi 不夠煙韌。 幸好醬汁味道好, 否則又會給某人有藉口唸我。 

13 則留言:

  1. 呢個簡單又飽肚,但好多人話好易滯.
    你有冇試下淥左再撒芝士焗 , 又唔同食法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係了, 你話雪條腳, 因為血液循環唔好, 多d做按摩 ,浸浴(加d酒入水),飲薑茶或用薑水浸腳 ,都可以改善.

      刪除
    2. 我未試過焗版, 搵日試下先
      有人教我睡前浸腳, 我懶, 無試過

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔似通粉, 食落有D煙煙韌韌咁架

      刪除
  3. 不夠煙韌咪好似食薯蓉咁??

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好叻, 唔夠煙韌, 會似食薯蓉

      刪除
  4. 哩個菜式有趣,未見過,
    相信幾好味道♡♡♡
    妳哩個喺自家款式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔係我自家創啦, 我無咁醒 XD
      之前又買過現成嘅返來煮, 之後睇左 Gordon Ramsay 示範, 就開始自己整啦
      https://www.youtube.com/watch?v=unAOVy92a_8

      刪除