2015年9月29日 星期二

越式焦糖豬肉

忽然想起越式焦糖豬肉, 那就趕快動手做。

沒做它好一段時間, 差點忘記了怎樣做, 幸好我之前把食譜記下來, 只要找回筆記就行。

煮了一大鍋, 想吃的時候翻熱就可以啦, 下飯一流。 


 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我主要參考呢個食譜 http://danangcuisine.com/recipes/recipe-42-thit-kho-tau-caramelized-pork-and-eggs/ 同另一法文食譜

      刪除
    2. 不同之處:
      1. 我會先做好焦糖。 再爆香豬肉, 先淋焦糖上面, 等每一件都沾到。
      2. 我會加薑同辣椒
      3. 我唔會落600ml 水落去
      個人口味, 自己調節 ^^

      刪除
  2. 呢個絕對係上海紅燒肉蛋既變奏版.

    回覆刪除
  3. 一路炆,成屋香噴噴,狗哥流口水。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕佢似王子, 一陣魚露味, 成屋臭哂 XD

      刪除
  4. 我都沒做它好一段時間. 搵日煮.

    回覆刪除
  5. 我家冰箱也常備一盒二盒鹵水肉,豬𦟌、五花腩、熏碲之類,拌麵或臨時加料都可以

    回覆刪除