2015年9月15日 星期二

嗲精

Rouquin 來了我家差不多快有一年啦。 
他起初非常沈靜乖巧, 現在呢, 已是熟不拘禮。

門關了, 想進來, 喵。 門關了, 想出去, 喵。 
有次我在睡夢中聽見少女的慘叫聲, 一下子醒過來, 才發現是 Rouquin 在喵喵叫。 

近來他愛黏人, 只要我坐在梳化, 他就要攀過來靠著我, 伏在我的豬腩肉, 還要睡得打呼嚕。




有人說: 他其實是跟你學的啦。
我說: 什麼?
他說: 天氣冷, 你還不是也靠著我......來取暖。
我說: x*#@&&*x#
 

24 則留言:

  1. 我諗你一定好錫佢 , 所以見你得閒佢就過嚟嗲下 .

    回覆刪除
  2. 俾人篤爆XXD, 但係有佢黐住你, 你都唔再凍, 係咪有人喝緊乾醋呢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人好憎我對雪條腳, 成日話唔明點解冰咁凍

      刪除
  3. 貓乖貓嗲有樣睇,我覺得係。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 不過唔好叫到我以為出事就得 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 我粗聲粗氣, 梗係唔係啦, 不過我又真係有對雪條腳

      刪除