2015年9月23日 星期三

啦啦小野貓

這小野貓常出沒於我家窗前, 樣子傻兮兮, 膽子小。 
只要我們走近窗前, 即使他正吃得興起, 都會立即逃跑。 



曾經有過念頭收留他, 不過試了好幾次走近他, 他都會拔足逃去。 他有時在屋外等待, 間中更比貓霸王趕走, 挺可憐呢。 

說起貓霸王, 就給大家看看的近來的雄姿, 真的是不怒而威。  



26 則留言:

  1. 貓星人係好細膽又敏感既物體,要同佢地接近真係要好有耐性同多付出.
    喵B好得意, 你花d心思打動佢芳心啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我成日以為野貓好惡好大膽, 原來係相反架

      刪除
  2. 小野貓可愛呀!可以接近牠就好了!

    回覆刪除
  3. 我放養的黃貓也是這樣,一天餵牠三餐,快半年了,仍未能觸踫到牠一下呢。

    貓霸王好威武,有獅身人面像 feel 哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次見佢, 都想起"靚仔!你邊度架﹖黎依個球場玩﹖未死過呀!"呢句經典對白架

      刪除
  4. 小野貓可能比人/貓蝦得多,要啲時間

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我每次見佢, 都想起"靚仔!你邊度架﹖黎依個球場玩﹖未死過呀!"呢句經典對白架

      刪除
  6. 怎樣知道他是野貓?還是人家的放養貓呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉. 唔通放養嘅有鈴鈴?

      刪除
    2. 附近的家貓全部都識囉。

      刪除
    3. 除左我地都識得人地D貓之外, 呢位仁兄仲未做絕育手術架, 而且佢係多毛, 其實好瘦下, 所以見親佢, 都覺得佢好可憐呢

      刪除
  7. 回覆
    1. 貓霸王真係唔係浪得虛名, 我見佢追住小野貓九條街

      刪除
  8. 貓霸王應該招攬小野貓做佢侍婢先啱kakakakakaka....

    回覆刪除
  9. 喵星人有他/她們的規矩,小貓雖膽小,卻是她生存之道。

    回覆刪除
  10. 小野貓有冇食過你給的貓糧呢?食過呢就會漸漸大膽喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢梗有食啦, 我地一行近, 佢就即閃

      刪除
  11. 我們家的residence都有隻貓霸王,行出來真係好有氣勢,其他貓狗真係怕左佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時有佢地存在都係好事, 維找秩序, 喵星人唔敢亂來

      刪除