2015年9月21日 星期一

〔麵包〕西洋香菜鮮奶麵包

對於怕冷的我, 又是時候以熱湯作我的午餐。 
熱湯的好搭檔自然是麵包。

順手找來孟老師的食譜。 西洋香菜其實就是 Parsley。 
麵包軟熟, 賣相比孟老師的相差十萬八千里。 
餡料甜中帶甜, 不大合我的胃口。 看來我要另覓食譜了。 




20 則留言:

  1. 回覆
    1. 講開西洋菜, 我係呢度真係無見過

      刪除
    2. 西洋菜英國都有,不過同菠菜一樣,唔係一棵棵

      刪除
  2. Parsley係意外收穫果棵?

    回覆刪除
  3. 好甜嘅咩,咁唔啱我囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我跟佢落糖粉, 食落我覺得有D怪

      刪除
  4. 湯+包做午餐,好輕盈啊!夠飽嗎?

    回覆刪除
  5. 台灣譜D名, 成日睇到一頭煙.

    回覆刪除
  6. 下次不要甜,加少少蒜蓉會唔會好D呀~~

    回覆刪除
  7. 天氣涼,湯要煲得濃稠啲,暖胃又飽肚。

    回覆刪除