2015年9月7日 星期一

怕冷

不是說到了九月廿二日, 才踏入秋季嗎?

為什麼早上只有十度? 就算中午有二十度, 我仍然覺得冷呢。

洗澡時, 要開著暖管。

睡覺時, 我要穿襪子。

大清早, 只想鑽被窩。

天色灰暗, 人的心情也不好呢。 

怠倦, 沒精打彩。可以讓我一次懶過夠嗎? 





 


23 則留言:

  1. 十幾廿度對我最舒服.再凍d你點過 ?做下運動or點下香薰, 令自己正能量d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經每日做三十分鐘架啦, 逼自己郁下

      刪除
  2. 唔凍喎,舒服過熱泿時好多

    回覆刪除
  3. 今天白露,正式踏入秋天,香港也降了溫度!

    回覆刪除
  4. 今天白露,正式踏入秋天,香港也降了溫度!

    回覆刪除
  5. 今天白露,正式踏入秋天,香港也降了溫度!

    回覆刪除
  6. 煲紅棗水飲下。
    我地今年熱既時間都唔多,感覺有秋意了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日回暖, 好左D啦
      等我試下煲紅棗水

      刪除
  7. 個公仔好好笑!凍到震!哈!

    回覆刪除
  8. 同專員來個抱抱就不怕凍了wakakakaka....

    回覆刪除