2015年9月25日 星期五

〔麵包〕白麵包

不明白為什麼近來買回來的方包吃起來都有點乾。 把心一橫, 決定自己試做。 

可惜家中沒方包吐司模, 只好隨便把麵團分成三份, 捲好就放在蛋糕模。 用了中種法來做的白麵包, 到了第三天, 麵包依然柔軟, 我也覺得神奇。 



即使賣相欠佳, 它仍是我的早/午餐良伴。 先來個花生醬多士, 下午就配搭扁豆。 


 

17 則留言:

  1. 模只係其次啦,最緊要用料及質感!
    唔明成日話d方包好多鹽?點解呢?
    仲有:越光米根本係日本米,上海米都係類似珍珠米咁,短身圓米,好煙韌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成個包都係用左半茶匙鹽咋喎, 我都一樣唔明點解話鹹呢

      刪除
  2. 我屋企都無方包吐司模

    回覆刪除
  3. 切開真係好軟呀)))))
    點解??因為你叻叻囉~~
    中秋節快樂^^

    回覆刪除
  4. 整一次食三日,好慳功夫^^

    回覆刪除
  5. 買嘅方包好多時都係食空氣。

    回覆刪除
  6. 好的吐司模,值得投資一個

    回覆刪除