2015年9月24日 星期四

咖哩雞

我又再淪為砧板兼執碼, 準備好材料, 就由專員當大廚。


家中的泰國米存貨清光, 所以換上了 Basmati。 可能是習慣使然, 長身米不大對我的胃口。


兩個人當然吃不完一大鍋咖哩雞。 翌日再賽, 換上了印度烤餅。 還是我第一次做 naan, 原來沒我想像中的難, 用來搭配咖哩, 的確一流。 

25 則留言:

  1. 我屋企從來都唔食泰國米,絲苗之類既長身米, 一定日本米或上海米,夠煙韌.naan好正. 我鐘意加芝士, 著仔餡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大鄉里, 上海米無聽聞過
      友人大讚台灣越光米, 我好想試

      刪除
  2. 長身米總覺得古古怪怪無飯味

    回覆刪除
  3. 我都唔鍾意食Basmati,不過配咖喱就好食,一粒粒。

    回覆刪除
  4. 反而我愛食Basmati. 我覺得係西人超市o既米中最有飯味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無食過 Cambodia 架? 我想知佢係咪好有飯香

      刪除
    2. 我度西人超冇Cambodia .

      刪除
  5. 我愛食飯, 泰國米,韓國米,Basmati, 土耳其米,糙米都有存貨

    回覆刪除
  6. 專員口味都很國際化喎,真好,大家都有口福。

    回覆刪除
  7. 好多薯仔喎!雞皮都食埋?

    回覆刪除
  8. 個NAAN好靚, 我懶, 每次吃都是買超市現貨.

    回覆刪除
  9. 我都唔鍾意basmati,味道好怪,又散。
    現在我買的米是cambodia的jasmin rice, 在Auchan找到,一包兩公斤,暫時覺得最好食。

    回覆刪除